utorok 21. decembra 2010

Palo Habera - List Ježiškovi

3 komentáre:

  1. úžasná pesnička!!:)) akurát včera som išla po námesti v Košiciach okolo vianočných stánkov a hrali túto pesničku. Všetci sa kam si náhlili a ja som schálne spomalila a vychutnávala si ju a samozrejme sledovala okolie..:)
    Je inak veľmi zaujimavé, že v obchodoch hrajú pesničky s príjemnom relaxačnou vianočnou tématikou a pritom možno len pár ľudí to zaregistruje. Všade vládne zhon a chaos a také plné obchody sú, že sa až sama seba pýtam: kde sú tí ľudia po celý rok??:D.. prajem príjemné prežitie Vianočných sviatkov všetkým vám..:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach Majka, ako si ma dostala s touto pesničkou, už som na ňu aj zabudla, ale teraz plačem ani neviem prečo, alebo možno viem, a vieme to všetky, vrátiť tak na chvíľu čas detstva.....

    Krásne a spokojné Vianoce, hlavne v našich dušiach prajem všetkým
    Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Táto pesnička ma vždy chytí za srdce a priznám sa,cítim aj tú "hrču" v krku...viem prečo som ju vybrala.Krásne Vianoce

    OdpovedaťOdstrániť