pondelok 17. januára 2011

Lunárny kalendár

Dnes som pozerala Lunárny kalendár. Čo píše na nasledujúce dni?? Zajtra (utorok) vyhýbame sa mastným a vyprážaným jedlám,ale aj všetkým pokrmom,ktoré negatívne vplývajú na trávenie. Uprednostňujeme zeleninu,strukoviny,orechy a ovocie. Dajte si pozor,v týchto dňoch sa najľahšie priberá. Preto radšej konzumujte ľahké jedlá. V stredu je spln,ideálny deň na pôst,kedy sa naše telo ľahšie zbavuje toxických látok a podporuje aktivity na zníženie telesnej hmotnosti. Telu však dodávame veľa tekutín,pričom najvhodnejšie sú bylinkové čaje a minerálka. 
Takéto rady určite treba využiť vo vlastný prospech. Lunárny kalendár má niečo do seba,sledujte,uľahčite si chudnutie ako sa dá. Ja už mám také polohladové dni vlastne od piatku. Víkend pracovný doma,maľovalo sa,prerábalo,nebolo času,dnes sa na mňa v práci zvalila pracovná pohroma,musela som byť do večera,tak som bola vlastne len o raňajkách,acidku a nejakom ovocí. Sme na okraji mesta,široko - ďaleko nič,obed som nemala orazený,nečakala som taký nával práce.  A prišla som domov,už som ani taký hlad necítila. Teraz by som jedla,ale na noc si hodím už len kúsok syra. Stači. Zajtra ma čaká tiež taký deň,kde sa k jedlu nedostanem dlho, budem o raňajkách a nejakej drobnosti,pred obedom odchádzam, budem aj mimo práce aj mimo domu. Ale musím povedať,že už aj v tomto vidím rozdiel predtým a potom. Kedysi by som mala v hlave len a len jedlo,náznak hladu a hoci aj suchý chleba...v kabelke dobošku,alebo najlepšie zastaviť sa  v cukrárni na zákusok. Teraz  v pohode vydržím. Radšej chvíľu  dlhšie hlad,ale potom slušne za stolom a kvalitne jesť. A určite už nie piate cez deviate a až po samý okraj. Oči jedia ako sa povie,ale večerné plienenie chladničky už nehrozí. Len cítim potrebu zahnať najväčší hlad. A určite už nevyberám tie "dobroty". Siahnem po syre,šunke,či jogurte. Môjmu telu to už stačí,nový deň začnem opäť raňajkami a podľa možností svojou pravidelnosťou. Hovorím teraz o hladovejších dňoch,ale nie sú to dni,kde by som sa hladom vyslovene a úmyselne týrala,že by som aj mala možnosť jesť,ale jedlo by som odkladala na neskôr.  Sú to dni,keď sa k jedlu veľmi nedostanem pre nával práce,zaneprázdnenosť či jednoducho naozaj nemám možnosť normálne sa najesť. Ale netrvajú dlho a opäť skočím do svojej pravidelnosti.
Preto ja od samého začiatku zdôrazňujem a kladiem dôraz hlavne na pravidelnosť. Napraviť pokazený mechanizmus v tele. Naučiť sa správne jesť a potom počúvať svoje telo. To je to najdôležitejšie pri chudnutí a následnom udržiavaní. Potom aj niekoľkodňové odchýlky neublížia. Naopak,ak sa občas pohladuje,cítite sa dobre,ale čo je dôležitejšie,na ten opačný prípad,ládovanie do seba bez dna už telo reaguje nesúhlasom. Treba využiť k chudnutiu všetko,čo sa dá. Aj chorobu,aj postavenie mesiaca. Ja viem,nejde to vždy tak pekne a ľahko ako som to  tu už začala opisovať,aj na mňa prišli opäť čierne dni.  A dlhšia pauza....a potom... tajomstvo... :-)) 
                                                                                                        maja1
                                                                                                             

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára