nedeľa 22. mája 2011

Dievčatá nestíham,dnes odchádzam na týždeň do Tatier,chcela som dať aj nový príspevok,ale nestihla som to,mala som toho veľa. Užite si ešte zvyšok toho najkrajšieho mesiaca v roku,nech je stále slniečko aj na oblohe,ale hlavne v duši. O týždeň sa vrátim vypočinutá,tak sa pustím do práce.
                                                                                                                      maja1

4 komentáre:

  1. Nevadí Majka, hlavne ty si oddýchni a poriadne sa zrelaxuj aby si načerpala veľa nových síl.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užij si Tatry-koukám,že jsem nahlédla ve špatnou dobu-holt musím nakouknout častěji :)papa Kolmery-cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojky Maji
    jak bylo v Tatrách?? Byla jsi sama, nebo s kámoškama??

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bola som s kamarátkou. Snažím sa vytvoriť nový príspevok,mne nejdú myšlienky. Normálne ma neposlúcha hlava

    OdpovedaťOdstrániť